Nowa kampania PKO BP

Z okazji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Turynie PKO Bank Polski - sponsor Polskiej Kadry Olimpijskiej rozpoczął kampanię promocyjną karty kredytowej PKO Visa Turyn.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Bank klientom proponuje bez opłat limitowaną edycję kart kredytowych PKO Visa TURYN. Kampania przebiega pod hasłem „Szczyt marzeń góry nagród”. Promocja będzie trwała od 17 stycznia do 26 lutego 2006 r.

Od 17 stycznia do 26 lutego br. loteria promocyjna olimpijskiej karty. Do rozlosowania przygotowano 555 nagród. Na nowych posiadaczy kart kredytowych PKO Visa TURYN czeka 5 dwuosobowych wycieczek do kurortu Soelden w austriackich Alpach. W programie m.in. atrakcje narciarskie, termalny park wodny i lodowisko na jeziorze. Znakomitą pamiątką olimpijskiego roku może być plecak z kolekcji olimpijskiej Alpinusa (otrzyma je 50 osób) lub - także z tej kolekcji - saszetka na dokumenty (jest ich 500).

Wystarczy w okresie promocji złożyć w dowolnym oddziale PKO BP wniosek o kartę kredytową PKO Visa TURYN, a następnie wysłac SMS-em zgłoszenie pod nr 71 999 (koszt SMS-a 1,22 zł z VAT). W treści SMS-a należy wpisać zgłoszenie według schematu: Imię#Nazwisko#numer wniosku o wydanie karty (o numer wniosku należy poprosić pracownika). Losowanie nagród odbędzie sie 2 marca br. - podano w komunikacie.

Działania reklamowe oparto na komunikacji poprzez:

- 30-sekundowy spot radiowy pt. „Sklep sportowy” emitowany w okresie od 23 stycznia do 5 lutego br. w Radiu Zet i w Programie Trzecim Polskiego Radia,

- reklama internetowa w portalach Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz komunikatorze Gadu-Gadu,

- ulotki, plakaty i naklejki wieloformatowe w oddziałach i agencjach banku,

- informacja na stronie internetowej banku oraz infolinii,

Zakładamy, że obecna promocja kart olimpijskich będzie cieszyła się wśród klientów dużym zainteresowaniem. Obecnie karta wydawana jest za darmo a jej warunki należą do jednym z atrakcyjniejszych na rynku. Chcemy z takim przekazem dotrzeć zarówno do naszych obecnych, jak i przyszłych klientów” - mówi Marek Kłuciński, Dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji w PKO BP.

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ

Kreacja BTL i ATL: EURO RSCG 4D

Dom mediowy: Optimum Media OMD

Agencja interaktywna: Hypermedia

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"