Nowa kampania Polsilvera

Agencja Gruppa66 Ogilvy rozpoczęła obsługę marki Polsilver należącej do Gillette Group Poland

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pierwszym projektem przygotowanym i realizowanym dla tej marki jest kampania telewizyjna oraz działania w punktach sprzedaży. Kampania ruszyła na początku października i potrwa do końca listopada.

Celem kampanii jest poinformowanie o nowej cenie maszynek Polsilver. 20- i 15-sekundowe spoty telewizyjny będą emitowane w następujących stacjach: TVP, Polsat, TVN.

Dodatkowo w punktach sprzedaży pojawią się materiały promocyjne.

Obsługą Polsilver oraz pozostałych marek należących do Gillette Group Poland (Oral-B, Braun, Duracell oraz Gillette) zajmuje się w agencji Gruppa66 Ogilvy zespół Client Service Macieja Lissowskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"