Nowa kampania przywoławcza Volvo Auto Polska

Volvo Car Corporation ogłasza kampanię przywoławczą, w związku z bezpłatną wymianą końcówek drążków kierowniczych w modelach Volvo XC90 z lat 2003-2006.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W określonych warunkach eksploatacyjnych mogę one ulegać przyspieszonemu zużyciu. W Polsce akcja obejmie 901 aut.

W sytuacji, kiedy usterka wystąpi w czasie jazdy, kierowca może odczuwać trudności w kierowaniu pojazdem. W związku z tym Volvo Car Corporation podjęło decyzję o bezpłatnej wymianie drążka kierowniczego na nowy, zmodyfikowany model.

„Polityka Volvo Car Corporation w kwestii bezpieczeństwa jest niezwykle restrykcyjna. Odpowiedzialność koncernu za najwyższą jakość produktów przekłada się także na takie obszary, jak akcje serwisowe. Mimo, że nie są one popularne, uważamy je za swój obowiązek. Dlatego właśnie firma każdą sytuację, w której może dojść do obniżenia wysokiego poziomu bezpieczeństwa naszych samochodów, traktuje poważnie. Staramy się jednak, żeby z punktu widzenia naszych Klientów były one jak najmniej uciążliwe. ” – mówi Marcin Klimczewski, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska. 

Właściciele samochodów objętych kampanią przywoławczą, będą informowani o tym fakcie listem poleconym oraz w drodze informacji prasowych. Wymiana będzie odbywać się we wszystkich autoryzowanych serwisach Volvo Auto Polska na terenie kraju i potrwa około 2 godzin.

Na świecie nie odnotowano żadnego zdarzenia, w którym wystąpienie wadliwej końcówki drążka kierowniczego spowodowałoby zagrożenie zdrowia lub życia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą