Nowa kampania Tymbark Świeże pomidory

13 lutego rusza nowa kampania zrealizowana przez agencję Euro RSCG Warsaw dla Maspex Wadowice.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest poinformowanie o tym, że Tymbark ma w swojej ofercie sok ze świeżych pomidorów oraz komunikowanie wysokiej jakości produktów marki Tymbark.

”Świeże Pomidory prosto z krzaka” to główny przekaz reklamy promującej pomidorowy sok Tymbark w dwóch wariantach: Classic i Pikantnym.  Koncept kreatywny filmu to opiera się na pełnym swobody i naturalności przedstawieniu świeżych, dorodnych, soczystych pomidorów w pięknych i przyciągających uwagę kadrach. Istotnym elementem spotu jest spontaniczna muzyka. Nowoczesna aranżacja jak zwykle w Tymbarku wykorzystuje motyw przewodni piosenki Skaldów – „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.

Reklamę będzie można oglądać w TVP, TVN, Polsat, Discovery, At Media.

Grupę docelową kampanii stanowią młodzi smakosze - głównie mężczyźni.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu