Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa portalu Interia "Wszystko, co ważne – teraz". Akcja ma na celu podkreślenie, że sukcesy zasięgowe portalu idą w parze ze stałym rozwojem jakości treści oferowanych przez wydawcę.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"
Materiały prasowe

Hasło kampanii – "Wszystko, co ważne – teraz" – ma wskazywać, że serwis jest zawsze o krok przed innymi portalami.

Interia podkreśla, że stawia na autorskie treści wideo w ramach serii swoich podcastów takich jak: "Polityczny WF", "Gwiazdowski mówi Interii", "Na protokół". Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na współpracę z doświadczonymi i wszechstronnymi dziennikarzami oraz ich rozmowy z liderami opinii.

Kampania Interii obejmuje szerokie działania w telewizji oraz w internecie (w tym w mediach społecznościowych).

Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP, a za realizację spotu studio Eternal Monkeys.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały