Kampania wpisuje się w jesienne działania komunikacyjne przypominające o znaczeniu sprawnych wycieraczek w warunkach ograniczonej widoczności. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Labcon relevant stories, która wprowadziła motyw łosia jako centralny element narracji.
Kampania "Wycieraczki Truck. Bo dobrze widzieć łosia"
Hasło "Wycieraczki Truck. Bo dobrze widzieć łosia" w prosty sposób komunikuje kluczową korzyść produktu – lepszą widoczność równającą się większemu czasowi na reakcję. Kreacja odwołuje się do realnych zagrożeń na trasie, takich jak dzika zwierzyna czy nieprzewidywalne sytuacje drogowe.

Za strategię, planowanie i zakup mediów w ramach szerszej współpracy z Bosch obejmującej 38 rynków i 10 jednostek biznesowych koncernu odpowiada MediaPlus Warsaw.
Billboardy pojawia się wzdłuż kluczowych tras tranzytowych i w pobliżu węzłów logistycznych. W kanałach digital zaplanowano emisje w aplikacji Yanosik, natywne audycje w Radiu Yanosik oraz formaty rich media.











