Jej uruchomieniu towarzyszy kampania telewizyjna, składająca się ze spotów 20’’ i 10’’ skrótu, emitowanych głównie na typowo rozrywkowych kanałach, jak MTV, VIVA czy VH1, a ponadto na TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Jak podano w komunikacie spot, utrzymany w stylistyce retro, prawie minimalistyczny, o czytelnym i nieprzeładowanym przekazie, wyraźnie wybija się z bloku reklamowego. Został on oparty na prostym motywie dłoni iluzjonisty, pokazującego, jak przy pomocy „łatwej sztuczki” – czyli wysłania sms-a na wskazany numer – można wygrać pieniądze (w tym celu zaangażowany został zawodowy „magik”). Za realizację kampanii odpowiada agencja Focus Advertising.
Czas trwania kampanii: 21 kwietnia – 21 maja 2006Klient: Escape Communications Trading LimitedPrzedstawiciel Klienta: Dimitris SiarrosAgencja: Focus Advertising Przedstawiciel Agencji: Joanna ŻukDyrektor Kreatywny: Jacek LusińskiArt Director: Maciek TeodorowiczCopywriter: Jasiek RoszkowskiPlanowanie i zakup mediów: Carat












