Nowa muzyka może przyciągnąć młodych słuchaczy do radia

Radio nie jest preferowanym źródłem słuchania muzyki wśród młodychAmerykanów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Prawie 3/4 Amerykanów w wieku od 14 do 24 lat większość czasu, wktórym słuchają muzyki, przeznacza na źródła inne niż radio -informuje serwis Radio Ink, powołując się na badanie firmy ParagonMedia Strategies. Kiedy już słuchają radia, szukają stacjinadających nową muzykę.

Dla 24 procent respondentów głównym powodem dla słuchania radiasą "nowe piosenki, świeżość i coś innego". 15 procent wskazało naróżnorodność stacji lub nadawanej muzyki, a 12 procent na możliwośćuzyskania aktualnych informacji. Tylko 7 procent słucha radia dlaprzyjemności, 5 procent dla dobrej muzyki oraz kolejne 5 procentdlatego, że po prostu lubi radio.

Jedną z najczęściej udzielanych przez badanych odpowiedzi napytanie, co sprawiłoby, że słuchaliby częściej radia, była: "więcejnowej muzyki".

Respondenci, którzy słuchają muzyki za pomocą innego źródła niżradio, najczęściej korzystają z iPodów. 78 procent z nich posiadaurządzenie firmy Apple, a połowa z nich w związku z tym słuchamniej radia.

źródło: Radio Ink

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu