Nowa obsługa mediowa Canal+

Canal+ wybiera dom mediowy MPG Media Planning kosztem Starcomu

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Canal+ Cyfrowy powierzył obsługę mediową swych działań marketingowych domowi mediowemu MPG Media Planning, należącemu do Grupy Reklamowej Havas.

Współpraca polskiego CANAL+ z MPG Media Planning podyktowana jest strategiczną decyzją Grupy CANAL+ podjętą w celu uzyskania jak najlepszej spójności pomiędzy strategią kreatywną i medialną. Agencje z Grupy Havas współpracują już z CANAL+ w Europie i Afryce - czytamy  w komunikacie nadawcy

W ramach kontraktu MPG Media Planning począwszy od października 2004 r. zajmie się m.in. opracowaniem strategii obecności w mediach dla marek CYFRA+, CANAL+, Ale Kino!, MiniMax i MiniMini, a także bieżącą obsługą ich budżetów reklamowych.

Do końca września 2004 r. obsługą budżetów reklamowych spółki Canal+ Cyfrowy zajmować się będzie dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji