Widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7) mogą już obejrzeć nowy, 30-sekundowy film reklamowy zatytułowany „Wejście smoczka”, który tematyką i stylem nawiązuje do pierwszego spotu. W świat charakterystycznych zdrobnień wprowadzają widza, znani już z poprzedniego filmu bohaterowie. Na dużym ekranie ten sam obraz obejrzą goście kin wielosalowych. Outdoor również zyskał nowy layout, na którym można rozpoznać jednego z bohaterów nowego spotu reklamowego. W mediach drukowanych nową kreację można zobaczyć w tytułach skierowanych do młodego odbiorcy. Na liście znalazły się tygodniki, magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe. Ogólnopolskiej kampanii towarzyszy także aktywność w Internecie głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży - witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach - informuje Heyah.

Heyah od 1 grudnia 2005 roku obniżyła stawkę za połączenia poza sieć z 80 do 68 groszy. Oferta jest dla wszystkich bez wyjątku, od razu i bez dodatkowych działań ze strony użytkownika.
Kampania podkreśla fakt, że nowa cena w Heyah jest najniższą stałą stawką w cennikach ofert telefonów na kartę. Prezentuje również niezmienne wartości marki: jasne przejrzyste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich od razu. Kampania „Zdrabniamy” objęła wszystkie media: prasę, outdoor, radio, telewizję, Internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.











