Nowa oferta Agory

Pakiet regionalny "Gazeta Wyborcza i Metro"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od lutego 2005 "Gazeta Wyborcza" i dziennik "Metro" oferują pilotażowy regionalny pakiet reklamowy "Podwójne uderzenie".

Oferta adresowana jest do klientów indywidualnych oraz do agencji reklamowych i domów mediowych.

Pakiet "Podwójne uderzenie" obejmuje poznańskie wydanie "Gazety Wyborczej" i dziennika "Metro". Każdy reklamodawca wykupując kampanię składającą się z pięciu lub więcej emisji reklamy w każdym z tytułów, otrzyma specjalny rabat na całość zamówienia.

Jeżeli taka forma współpracy spodoba się klientom, oferta zostanie poszerzona o kolejne pakiety regionalne.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online