TBWAData Solutions przygotowała i realizuje akcję marketingu bezpośredniego, związaną z wprowadzeniem na rynek przez Bank Gospodarstwa Krajowego prestiżowego instrumentu płatniczego - Karty BGK - VISA Business Officium.
Akcja skierowana jest do przedstawicieli kadry kierowniczej organów administracji państwowej i samorządowej, instytucji budżetowych oraz agencji rządowych i pozarządowych, które są zainteresowane korzystaniem z bezgotówkowej formy rozliczeń płatności służbowych. Celem akcji jest poinformowanie odbiorców mailingu o nowym produkcie BGK oraz wzmocnienie wizerunku banku, obsługującego sektor finansów publicznych.
TBWAData Solutions odpowiedzialna jest za przygotowanie strategii akcji, kreację materiałów związanych z lansowaniem nowego produktu oraz obsługę akcji. Jednym z podstawowych zadań agencji w ramach przygotowania projektu jest budowa aktualnej bazy danych potencjalnych odbiorców nowego produktu BGK. W ramach prac nad przygotowaniem bazy dla BGK, agencja korzystała z własnej aplikacji DataScope Complementor™. Aplikacja ta umożliwia efektywne tworzenie baz własnych Klientów, na podstawie analizy i weryfikacji danych pozyskanych ze źródeł wtórnych oraz z bazy Klienta.

Głównym nośnikiem komunikacji jest zindywidualizowany pakiet mailingowy i bezpośredni kontakt telefoniczny, podczas którego weryfikowane są potrzeby oraz możliwości potencjalnych Klientów BGK.
Akcja w pierwszej kolejności obejmie zasięgiem centralne urzędy zlokalizowane głównie w Warszawie, a następnie zostanie rozszerzona na całą Polskę.
Osoby zaangażowane w projekt po stronie Klienta:Rafał Jesswein - Bank Gospodarstwa Krajowego Monika Jankowska - Bank Gospodarstwa Krajowego
Osoby zaangażowane w projekt po stronie Agencji:Justyna Lipczyńska - Account ManagerJulian Świetlicki - Dyrektor KreatywnyMarek Kosakowski - Head of Client Service & NB Dept.Paweł Kyć - Strategic Manager.











