Nowa oferta na mailingi

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza zmiany w ofercie MAXmail

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zasadnicza zmiana dotyczy objętości wysyłanego listu, który teraz może mieć nawet do 100kB. Zmodyfikowano także progi objętości. Wprowadzone zmiany mają zwiększyć elastyczność oferty i lepiej dostosować ją do potrzeb klientów - czytamy w komunikacie prasowym.

MAXmail to pierwsza na polskim rynku usługa e-mail marketing, która oferuje personalizację treści.

"MAXmail to jedyne na naszym rynku rozwiązanie, które pozwala na personalizowany mailing o tak dużym zasięgu. Jest to doskonała alternatywa w stosunku do ofert portali, a poprzez unikalne cechy, oferuje znacznie więcej" - powiedział Maciej Musioł, Dyrektor Biura Reklamy IDMnet - "Jednym z najważniejszych elementów naszej polityki współpracy z Klientami i Partnerami jest elastyczność i otwartość na ich sugestie. Stąd zmiana w ofercie, która powinna jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji