Nowa oferta reklamowa Interia.pl

Zmiany w reklamie w Interia.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Interia.pl wprowadziła zmiany w ofercie reklamowej portalu (http://reklama.interia.pl/). Do akceptowanych na całym świecie standardów rynkowych dostosowane zostało m.in. nazewnictwo poszczególnych form reklamowych. Do bardziej ogólnych kategorii trafiły, występujące dotychczas osobno, takie produkty reklamowe jak super skyscraper, out super-skyscraper, super pop-up i super pop-under. Pozwoliło to na uproszczenie cennika i zwiększenie jego przejrzystości, ułatwiając planowanie i zakup przestrzeni reklamowej.

Do standardowej oferty Interia.pl zostały wprowadzone dwie nowe pozycje: Expand Billboard oraz Brandmark. Expand Billboard to interaktywny megabanner o wymiarach 750x100 pikseli oraz pojemności do 20 KB, który po najechaniu przez użytkownika kursorem rozwija się do wymiarów 750x300 pikseli. Z kolei brandmark to reklama graficzna w formie okna pop-up, która może mieć dowolny kształt, wyświetlana jest "na wierzchu" okna przeglądarki i którą użytkownik może przesuwać w obrębie tego okna.

Inne zmiany w cenniku obejmują m.in. dodatkową, 3-miesięczną opcję pozycjonowania, zmianę cen za poszczególne rodzaje mailingu, w tym uproszczenie zwyżek za mailing kierowany (targetowany) i modyfikację oferty czatu sponsorowanego na uwzględniającą obecnie także kampanię promującą czat. Znacznie poszerzona została oferta sponsorska portalu, która obecnie pozwala na lepszą wizualizację marki reklamodawcy w oparciu o bardziej zróżnicowane formy obecności na stronach serwisu.

W nowym cenniku serwisy podzielone zostały na trzy odrębne kategorie cenowe. Niewielkie zmiany wprowadzone zostały także w odniesieniu do poziomu samych cen. Obniżone zostały ceny niektórych, najbardziej podstawowych form reklamowych, nieznacznie wzrosły natomiast koszty zakupu reklam dużych, o bardziej inwazyjnym dla użytkownika charakterze.

Zmiany w cenniku produktów reklamowych zaczynają obowiązywać od 15 października 2003 r.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online