Nowa oferta reklamowa Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska przedstawiły szczegóły dotyczące oferty reklamowej uruchomionej na początku stycznia telewizji internetowej WPtv.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Portal zaoferował reklamę wideo w WPtv oraz pakiety reklam In-Stream VideoAd we wszystkich materiałach multimedialnych.

W WPtv lub w innym serwisie WP, w którym dostępne są treści multimedialne, spot reklamowy wyświetlany jest w odtwarzaczu przed treścią wideo, którą chce obejrzeć użytkownik. W przypadku WPtv emisja spotu następuje nie częściej niż jeden raz na podłączenie się lub zmianę kanału. W przypadku materiałów on-demand na pozostałych serwisach (czyli: po wyborze określonego pliku wideo) emisja następuje nie częściej niż jeden raz na materiał (czyli: gdy użytkownik kliknie w inny materiał, może zobaczyć inny spot). Pojedyncza kampania musi posiadać ograniczenie emisji do pojedynczego użytkownika, czyli tzw. capping, nie rzadszy niż jeden raz na godzinę.

Reklama sprzedawana jest w modelu CPM – klient określa czas emisji, serwisy lub kanały, na których emitowany jest spot, capping oraz inne parametry – analogicznie do reklamy banerowej. Spot reklamowy może ważyć maksymalnie 750kB oraz mieć długość 8, 15 i 30s. Długość spotu różnicuje cenę emisji. Cena zawiera koszt powierzchni reklamowej oraz koszty łącza po stronie wydawcy dla emisji wideo.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"