Nowa oferta sponsoringowa na MTV Polska

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV oraz nowe propozycje sponsoringu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Nowe formy reklamy internetowej, jakie pojawiły się w serwisie MTV.pl to boksy śródtekstowe, formy rozwijane i przewijane (scroll). Dzięki temu serwis pozwala na emisje wszystkich zaawansowanych postaci reklam, włączając w to także reklamy typu videoad (streaming audio/video). Ciekawym elementem oferty sponsoringowej są dedykowane podserwisy. Na potrzeby Klienta może zostać przygotowana nowa sekcja serwisu MTV.pl wraz ze specjalną zawartością budowaną na bazie obszernych zasobów MTV - informuje nadawca.

Dla realizacji kampanii reklamowych z zastosowaniem najczęściej stosowanych form reklamy internetowej zostały przygotowane specjalne pakiety zasięgowe, które pozwalają dotrzeć nawet do 100 000 użytkowników w miesiącu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"