Nowa oferta Ströera

W ramach Nowej Oferty 2007 zdecydowano się o stworzeniu nowych produktów.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

„W 2007 roku przewidujemy wzrost rynku outdoorowego na poziomie 7-9% - powiedział wczoraj Adam Tkaczyk, Wiceprezes i Dyrektor Sprzedaży Grupy Ströer. W ramach Nowej Oferty 2007 zdecydowaliśmy o stworzeniu kolejnych  produktów. Nasi Klienci będą mogli skorzystać z pakietów multiformatowych oraz z oferty first i last minute. W ostatnim czasie w coraz większym stopniu zauważalna jest tendencja konstruowania kampanii outdoorowych z kilku typów nośników. W ten sposób zleceniodawca jest w stanie stworzyć jeszcze bardziej efektywny przekaz i maksymalnie wykorzystać wzrastający potencjał outdooru jako medium.”

W 2007 roku Grupa Ströer zaoferuje trzy pakiety multiformatowe: „Zasięg”, „Zasięg & Prestiż” oraz „Warszawa”, przygotowane w oparciu o systemy OKO i Plan.IT. Pakiet Zasięg (CVI=50%) obejmie 8 największych miast i aglomeracji. W ofercie znajdzie się następująca liczba nośników: 600 bilbordów, 200 Super12 i 40 tablic w metrze. Pakiet Zasięg & Prestiż (CVI=50% + prestiżowe lokalizacje) będzie oferowany dla 8 największych miast i aglomeracji, a w jego skład wejdzie 80 powierzchni reklamowych SuperScroll i 220 Super18. Z kolei Pakiet Warszawa (CVI=75% + prestiżowe lokalizacje) będzie składać się z: 35 Super18, 35 powierzchni reklamowych Superscroll, 35 tablic CLP/40 tablic 3x2 w metrze oraz 5 powierzchni reklamowych Blow-up.

Ströer przewidział również ofertę specjalną – first i last minute. W przypadku tej pierwszej oferty możliwy jest dodatkowy rabat w wysokości 5% w sytuacji, kiedy rezerwacja (potwierdzona umową i wpłatą 10 % zaliczki) kampanii ogólnopolskich zostanie dokonana na min. 5 miesięcy przed kampanią. Z kolei program last minute jest oferowany według kilku zasad. Na ok. 20 dni przed danym blokiem reklamowym na stronie internetowej www.stroer.pl/lastminute znajdzie się informacja o oferowanym pakiecie last minute (o ile taki będzie jeszcze dostępny) wraz z ceną wywoławczą za pakiet oraz datą i godziną do której można składać swoje oferty. Taka sama informacja zostanie jednocześnie przesłana drogą mailową do Klientów z bazy danych Grupy Ströer. Pakiet zakupi ten podmiot, który zaoferuje najlepszą cenę w okresie obowiązywania oferty.

Nieznacznie wzrosną ceny oferowanych nośników. W przypadku bilbordów będzie to jedynie wartość inflacji – czyli 2%. Z kolei o 10% wzrosną ceny Super18, Super12, tablic w metrze oraz pozostałych nośników, z wyjątkiem tablic Superscroll, dla których będzie obowiązywał cennik z roku 2006.

Właśnie Superscroll będzie jednym z najważniejszych elementów nowej oferty. Ten ekskluzywny backlight ze zmiennym layoutem, dzięki swej średniej powierzchni (9 m2), idealnie wkomponowuje się w centra miast. Ma nowoczesny design „Wiege”, który został wyróżniony pierwszą nagrodą w kategorii „Public Design” w ramach Międzynarodowego Forum Design w Hanowerze w 2000 i 2004 roku. Aktualnie firma Ströer dysponuje liczbą blisko 350 powierzchni tego typu nośnika w ośmiu największych miastach Polski. SuperScroll w portfelu produktów Grupy Ströer pozycjonowany jest jako najwyższej klasy nośnik segmentu Super Premium, czyli idealny na kampanie dla produktów z tzw. wyższej półki - podano  w komunikacie.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online