Nowa reklama Coca-Coli w kampanii „Podziel się radością” (wideo)

Do emisji trafił nowy spot Coca-Coli w ramach letniej kampanii „Podziel się radością”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i RC2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Coca-Coli pokazuje wakacyjne przygody dwóch przyjaciół, którym ten napój oraz znajdujące się obecnie na jego opakowaniach popularne imiona i ksywki pomagają nawiązywać przyjaźnie i świetnie się bawić w letniej scenerii. To kolejny spot wspierający akcję „Podziel się radością” - trwającą od maja, a zaplanowaną do końca sierpnia (przeczytaj więcej i zobacz poprzednią reklamę).

W ramach kampanii największe miasta odwiedzają specjalne ciężarówki, w których przygotować można puszki Coca-Coli z wybranym przez siebie imieniem lub ksywką (więcej na ten temat).

Spot telewizyjny przygotowała agencja McCann Warsaw, za działania w internecie odpowiadają agencje K2 i Next, media kupił dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"