Nowa reklama marki Tyskie

Marka Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej ruszyła w piątek z nową reklamą pod hasłem "Trudno dostępne w Otago".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kreację przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa (zespół Marcin Mroszczak, Angelika Kuśnierz), media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Nowy spot będzie można zobaczyć  m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN Turbo, TV4, Polsat, Polsat Sport, Discovery.

Ze strony Kompanii Piwowarskiej nad projektem pracowali Tomasz Brycki Senior Brand Manager i Monika Klama Brand Manager marki Tyskie.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela