Nowa sekcja na stronie głównej Wirtualnych Mediów. Specjalnie dla fanów danych o mediach i marketingu

Szukasz danych? Od teraz wszystkie o mediach i marketingu mamy dla Ciebie w jednym miejscu. Nie musisz już ich specjalnie szukać. W nowej kategorii m.in. wyniki oglądalności telewizji, słuchalności radia czy odwiedzalności stron internetowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Nowa sekcja na stronie głównej Wirtualnych Mediów. Specjalnie dla fanów danych o mediach i marketingu
Wirtualnemedia

Wirtualnych Mediów nie byłoby bez społeczności aktywnych czytelników, dlatego uważnie wsłuchujemy się w ich prośby. Wiemy, że sporo ludzi przychodzi do nas po informacje i inspiracje, ale niektórzy potrzebują szybkiego dostępu do konkretów i liczb.

Dlatego od teraz w jednym, stałym miejscu — na dole strony głównej — zbieramy wszystkie teksty dotyczące danych i badań. Znajdziemy tam:

  • wyniki odwiedzalności stron internetowych
  • dane o popularności marek w social mediach
  • dane o oglądalności programów telewizyjnych, cyklów na YouTube
  • wyniki oglądalności stacji telewizyjnych
  • dane czytelnictwa prasy
  • dane słuchalności stacji radiowych
  • raporty, prognozy i opracowania statystyczne z rynku reklamy
  • wyniki sondaży wyborczych
  • raporty dotyczące tematów konsumenckich
  • wyniki sondaży dotyczących spraw społecznych
  • raporty o zarobkach i rynku pracy

Teksty te będą pojawiać się też w poszczególnych kategoriach tematycznych np. Wydawcy / Marketing i PR, ale to dedykowane miejsce pozwala je uporządkować.

Zapraszamy do codziennego śledzenia i czytania Wirtualnych Mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów