Wirtualnych Mediów nie byłoby bez społeczności aktywnych czytelników, dlatego uważnie wsłuchujemy się w ich prośby. Wiemy, że sporo ludzi przychodzi do nas po informacje i inspiracje, ale niektórzy potrzebują szybkiego dostępu do konkretów i liczb.
Dlatego od teraz w jednym, stałym miejscu — na dole strony głównej — zbieramy wszystkie teksty dotyczące danych i badań. Znajdziemy tam:
- wyniki odwiedzalności stron internetowych
- dane o popularności marek w social mediach
- dane o oglądalności programów telewizyjnych, cyklów na YouTube
- wyniki oglądalności stacji telewizyjnych
- dane czytelnictwa prasy
- dane słuchalności stacji radiowych
- raporty, prognozy i opracowania statystyczne z rynku reklamy
- wyniki sondaży wyborczych
- raporty dotyczące tematów konsumenckich
- wyniki sondaży dotyczących spraw społecznych
- raporty o zarobkach i rynku pracy

Teksty te będą pojawiać się też w poszczególnych kategoriach tematycznych np. Wydawcy / Marketing i PR, ale to dedykowane miejsce pozwala je uporządkować.
Zapraszamy do codziennego śledzenia i czytania Wirtualnych Mediów.











