Nowa seria wydawnicza 'Gazety Wyborczej'

22 maja z 'Gazetą Wyborczą' ukaże się pierwszy z sześciu tomów nowej kolekcji 'Dekady', wydawanej w ramach 'Biblioteki Gazety Wyborczej'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Każda część poświęcona jest jednemu dziesięcioleciu powojennej historii Polski. Wszystkim tomom towarzyszy płyta z mini-wykładami prof. Jerzego Eislera wzbogacona archiwalnymi nagraniami z zasobów Polskiego Radia. Książkę wraz z płytą będzie można  kupić przez cały tydzień  razem z „Gazetą Wyborczą" w cenie 19,90 zł + cena „Gazety". Dodatkowo poniedziałkowe wydanie „Dużego Formatu”, magazynu reporterów „Gazety Wyborczej”, w całości będzie poświęcone nowej kolekcji.

Dekady stanowią wyjątkową opowieść o powojennych dziejach Polski. Kolekcja jest szczególna nie tylko ze względu na formę prezentacji historii: niezwykle bogaty zbiór unikatowych  zdjęć oraz archiwalne nagrania, ale także poprzez klucz doboru materiałów. Autorzy kolekcji  proponują czytelnikom podróż zarówno poprzez wielką historię jak i ówczesną codzienność; stara się przybliżyć najważniejsze wydarzenia danego okresu i drobiazgi, które kształtowały klimat poszczególnych dziesięcioleci – czytamy  w komunikacie “GW”.      

Każdy tom został przygotowany przez parę autorską: dziennikarz „Gazety Wyborczej” i historyk . Za kolejne tomy odpowiadali:  Piotr Lipiński i Piotr M. Majewski , Paweł Wroński i Krzysztof Madej, Jerzy S. Majewski i Łukasz Dwilewicz, Mikołaj Lizut i Andrzej Zawistowski, Dominika Wielowieyska i Piotr Kendziorek, Agata Nowakowska i August Grabski. Archiwalne nagrania na płytach towarzyszących kolekcji opatrzył komentarzem prof. Jerzy Eisler.

Wydawcą kolekcji jest Agencja Autorska Zetzet. Seria została opracowana przy współpracy z warszawską oficyną wydawniczą IMBIR, Polską Agencją Prasową i Fundacją Ośrodka „Karta”. Płyty audio przygotował Dom Wydawniczy Bellona we współpracy z Polskim Radiem.

Seria jest promowana na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS), w radiu (PR I i III Polskiego Radia, Radio Zet, RMF FM, radiostacje Agory), telewizji (TVP 1, TVP2, TVN, TVN 24), w prasie („Press”, tytuły Agory – „Gazeta Wyborcza” i „Metro") i w internecie (Gazeta.pl).

Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+