Użytkownik strony internetowej Biedronki w zakładce „Oferta dla Ciebie” ma możliwość tworzenia list zakupowych, a dzięki funkcji określenia lokalizacji strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka. Kolejną zmianą jest spersonalizowanie newslettera i dostosowanie go do zainteresowań użytkownika.
Odmieniona strona zyskała również nową strukturę - wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje („Nasze marki” i „Nowe produkty”), które w bardziej wyrazisty sposób prezentują ofertę. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są także filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.
Stronę dostosowano do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Za przygotowanie i rozwój nowej wersji strony internetowej sieci sklepów Biedronka odpowiedzialna jest agencja Isobar Poland.











