Zmiany w strukturach T-Mobile Polska, Dorota Kuprianowicz-Legutko dyrektorem ds. personalnych

T-Mobile Polska zapowiedział zmiany w organizacji firmy zmierzające do sprawniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klientów. Od początku grudnia do zarządu spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko jako dyrektor ds. personalnych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie T-Mobile podkreśla, że od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu "wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką".

Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy.

Według zapowiedzi zmiany polegają przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie doświadczeń klientów.

T-Mobile Polska poinformował również, że od 1 grudnia br. Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję członka zarządu spółki i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie.

Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 r. zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników.

- Struktura, którą dziś ogłaszamy zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy - zapowiada Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska. - Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta.

Zarząd spółki zadecydował także o połączeniu pionów obsługi klienta B2C i B2B pod kierunkiem Agnieszki Mironowicz. Sprzedażą usług dla mikro- i małych firm będzie kierował Daniel Łopata, natomiast działem customer experience Agnieszka Dudek.

Marcin Drażan będzie kierował sprzedażą do klientów korporacyjnych, a Herbert Schoeberl nowym działem Digital (cyfryzacji obsługi).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"