Od połowy kwietnia do zespołu firmy Arteria, działającej na rynku komunikacji marketingowej, dołączyła Ewa Woszczyk, która objęła stanowisko Senior Account Managera. Ewa odpowiedzialna jest za kontakty ze stałymi jak i potencjalnymi Klientami firmy Arteria. Do obowiązków Ewy należy również wdrażanie nowych i kontrola dotychczasowych projektów w dziale Contact Center Arterii.
Ewa Woszczyk wcześniej pracowała w firmie Polkomtel S.A., gdzie kierowała działem Utrzymania Klienta oraz zespołem w dziale Call Center. Związana była również z branżą hotelarską, pracowała między innymi w sieciach hoteli Radisson i Holiday Inn, w których zajmowała się szkoleniami pracowników, budową baz danych Klientów, opracowaniem i negocjowaniem umów, zarządzaniem działami rezerwacji. Ewa odbyła szereg szkoleń związanych z pracą w dziale sprzedaży oraz Contact Center.

Ewa Woszczyk studiowała na Akademii Rolniczej w Szczecinie oraz ukończyła Wyższą Szkołę Hotelarstwa i Turystyki. Jej wielkimi pasjami są: turystyka, psychologia oraz historia średniowiecza. Pasjonuje się kulturą Wikingów, a jej największą zaletą jest twórczość i opanowanie nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach.











