Nowe firmy partnerskie i nowy prezes Worldcom PR Group

Do Worldcom Public Relations Group, największej światowej sieci niezależnych firm PR, dołączyły kolejne firmy partnerskie; grupa powołała też nowego prezesa.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tom Van Blarcom z TQPR z Tajlandii, agencji, która kompleksowo obsługuje klientów azjatyckich i globalnych został nowym prezesem Worldcom PR Group. Będzie pełnić swoją funkcję do 2009 r. Nowego prezesa wybrało blisko 90 specjalistów z ponad 53 firm z całego świata podczas spotkania w Bangkoku.

Do Worldcom PR Group dołączyły też cztery nowe firmy dwie z Europy i dwie z Azji. Dwóch nowych partnerów z regionu Pacyfiku przyjętych do Worldcom PR Group wzmocni sieć w zakresie marketingu sportowego, konsumenckiego i lifestyle’owego oraz opieki zdrowotnej i technologii.

PR Plus Ltd., Hong Kong, specjalizuje się w marketingu lifestylowym i sportowym. Współpracuje z takimi firmami jak ING Manchester United Cup, Macau Grand Prix, Formula 1, ESPN STAR Sports, TaylorMade Adidas Golf, Subaru i Michelin.

TOCS, Tokio, zajmuje się głównie technologiami informatycznymi. Współpracuje z fabrykami półprzewodników i chipów, firmami oferującymi oprogramowanie i urządzenia zabezpieczające dla przedsiębiorstw oraz z producentami programów komputerowych. Do jej klientów należą Cirrus Logix, Oracle i KPMG. Firmy obsługuje też branżę zdrowotną: Novartis, Johnson & Johnson, Glaxo Smith Klein i Pfizer.

Również dwie agencje z Europy przeszły (ze Szwecji i Danii) zajmujące się komunikacją na poziomie europejskim przeszły pomyślnie proces weryfikacji. Dzięki nowym partnerom Worldcom PR Group znacząco zwiększy swoją obecność na rynku skandynawskim, którego firmy domagają się wzrostu świadomości marek i międzynarodowej reprezentacji.

PrimeTime Kommunikation, Dania, od 2001 r. oferuje usługi PR duńskim i międzynarodowym firmom z różnych branż (m.in. IT, farmaceutyki, nieruchomości, odzież, finanse, a także polityka). Agencja obsługiwała m.in. Vaillant, Bayer, Canon, Alfa Romeo/Fiat.

Time PR, Szwecja, świadczy usługi B2B i B2C, ze szczególnym uwzględnieniem IT, telekomunikacji i domowego sprzętu elektronicznego. Zespół Time PR ma wartościowe doświadczenie dziennikarskie i rozległą wiedzę o skandynawskim rynku prasy. Na liście klientów agencji znajdują się m.in. 3Com, Plextor, Pinnacle Systems, Sharp, czy Nortel.

Worldcom Public Relations Group jest w Polsce reprezentowana przez Glaubicz Garwolińska Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"