Nowe fotoramki Motoroli

Motorola wprowadziła na rynek kilka nowych cyfrowych ramek foto, wtym model z dwoma wyświetlaczami, inny z modułem Wi-Fi,umożliwiającym przesyłanie zdjęć e-mailem bezpośrednio do pamięciramki.

km
km
Udostępnij artykuł:

Model LS1000W wyposażono w 10,4-calowy wyświetlacz, 512MBwbudowanej pamięci, odtwarzacz plików MP3 oraz głośniki. Urządzenieposiada również funkcję budzika i kalendarza. Produkt dysponujełącznością bezprzewodową Wi-Fi i dostępem do serwisu internetowegoFrameChannel. Cena ramki to 200?.

Kosztujący 80? LS420 Duo posiada dwa 4,2-calowy wyświetlacze. Najednym z nich można wyświetlać kalendarz i aktualną godzinę. ModelLS720D z wyświetlaczami 7" oferuje to samo plus odtwarzacz MP3,głośniki oraz bezprzewodowego pilota. Koszt zakupu to 130funtów.

Pozostałe nowe modele to: LS700, 7-calowa ramka za 50? orazLS1000, który posiada identyczną funkcjonalność, jak LS1000W, tylkobez Wi-Fi i w cenie o 50? niższej.

Źródło: Pocket-lint

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji