Nowe logo Twenty Four Seven PR

Po czterech latach działalności agencja Twenty Four Seven PR ma nowe logo. Zmiana identyfikacji wizualnej stanowi kolejny krok, po przeprowadzce do nowej siedziby w grudniu 2003, w rozwoju firmy

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Projekt został wykonany przez firmę Lothar Boehm. - Nowy logotyp agencji Twenty Four Seven PR subtelnie odzwierciedla jej dynamiczny charakter. Nasi projektanci, tworząc nowy znak firmowy agencji, zastosowali prostą typografię i czarno-pomarańczowa kolorystykę, symbolizując w ten sposób najważniejsze wartości Twenty Four Seven czyli otwartość, elastyczność i prostolinijność połączone z analitycznym i innowacyjnym podejściem do biznesu - komentuje Sławomir Kluziak, Dyrektor Zarządzający Lothar Boehm.

- Ponieważ nasza agencja jest dość młoda, pozwoliliśmy sobie na kompletną zmianę logo, a nie tylko na odświeżenie wizerunku. Nowe logo to kolejna z serii zmian, przez które przechodzi nasza agencja; zmian, które mają na celu stabilizację oraz zwiększenie wiarygodności agencji - dodaje Dorota Zmarzlak, Partner.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech