Nowe możliwości reklamy w Google

Google testuje nowe możliwości umieszczania na swoich stronach reklam, tak aby nie przeszkadzały użytkownikom w ich przeglądaniu.

dc - guardian
dc - guardian
Udostępnij artykuł:

Joanna Shields – członek zarządu Google w Europie powiedziała, że firma szuka nowych rozwiązań umożliwiających umieszczanie reklam w swoich serwisach: „Testujemy nowe możliwości – co jest dobrym rozwiązaniem, co działa, a co nie. Współpracujemy również z MTV nadając strumieniowo ich materiały”.

Zarówno Shields jak i Jamie Kantrowitz z MySpace zaprzeczyli jakoby umieszczanie większej ilości reklam obniżało wartość zarówno firm jak i dostarczanych usług. Uważają natomiast, że najistotniejszym problemem jest to, aby reklama docierała do właściwych odbiorców. „Prawda jest taka, że szczególnie młodzi, dorastający ludzie identyfikują się z określonymi markami, mówiąc np. Lubię Nike. Myślę, że wszystko jest w porządku, jeśli marka znajdzie się przy określonej usłudze, znajdując właściwego odbiorcę”.

Szczegółów nowych rozwiązań oraz dat wprowadzenia ich w życie nie podano.

dc - guardian
Autor artykułu:
dc - guardian
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"