Nowe oblicze marketingu telewizji ESPN Classic

ESPN Classic rozpoczęła współpracę z agencją Shi events z dniem 1 sierpnia 2006 r.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Shi events zajmować się będzie pełną obsługą marketingową i PR-ową stacji ESPN Classic w Polsce.

Głównym założeniem strategii firmy jest wsparcie dystrybucji kanału, a zatem skupienie działań marketingowo – PR’owych na dotarciu do rynku operatorów kablowych i platform cyfrowych.

ESPN Classic prezentuje relacje z Olimpiad, meczy i zawodów sportowych, filmy dokumentalne, a także programy prezentujące sylwetki największych gwiazd sportu. Ze względu na duże zainteresowanie rynku, ESPN Classic od lipca br. nadaje w języku polskim.

„ESPN Classic jest najpopularniejszą telewizją sportową w Stanach, z wielkim sukcesem podbija także rynek wschodnio-europejski, przede wszystkim dlatego, że jest to jedyny kanał telewizyjny poświecony największym wydarzeniom w historii sportu.”, powiedziała Dorota Cepryńska, Współwłaściciel Shi events:

Shi events tworzy zespół osób wyspecjalizowanych w działaniach marketingowo – PR – eventowych, posiadających duże doświadczenie w rynku telewizji tematycznych, proponujących alternatywne, dynamiczne rozwiązania promocyjne.

ESPN Inc. jest wiodącą międzynarodową, multimedialną firmą dostarczającą sportowych emocji. W jej portfolio znajdują się programy z ponad 50 różnych dziedzin sportu.

ESPN jest w 80% własnością ABC Inc., które jest własnością The Walt Disney Company, natomiast pozostałe 20% udziałów należy do Hearst Corporation.

ESPN Classic Sport jest w 100% własnością ESPN Inc.

W Stanach Zjednoczonych ESPN jest liderem w prezentowaniu kultowych wydarzeń sportowych i obecnie dociera do ponad 55 milionów gospodarstw domowych.

Firma składa się z 7 stacji telewizyjnych: ESPN, ESPN 2, ESPN Classic, ESPNNEWS, ESPN Deportes, ESPNU oraz ESPN Today. ESPN, czołowa stacja, dociera do ponad 89 milionów gospodarstw domowych w Stanach Zjednoczonych.

ESPN Classic rozpoczął nadawanie w Europie w 2002 roku z całodobowymi serwisami we Francji i Włoszech. W grudniu 2003 roku angielskojęzyczny kanał został wprowadzony w 40 krajach, docierając tym samym do ponad 16 milionów widzów.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+