Wydawnictwo na razie nie ujawnia ceny pisma. Wydawca szacuje, żesprzedaż pierwszego numeru przekroczy 100 tys. egzemplarzy.
Magazyn "Next" przeznaczony będzie dla profesjonalistów z branżyIT, zaawansowanych użytkowników komputerów oraz dla osóbinteresujących się technikami komputerowymi. Znajdą oni w tymmiesięczniku informacje o bieżących wydarzeniach, nowychtechnologiach, wynikach testów sprzętu i oprogramowania orazróżnego rodzaju zastosowaniach i rozwiązaniach IT.
Redakcję magazynu tworzą osoby od lat związane z informatyką,pracujące wcześniej w innych pismach komputerowym. Redaktoremnaczelnym miesięcznika jest Tomasz Zieliński.
Wprowadzenie tytułu na rynek wsparte będzie szeroką kampaniąreklamową w ogólnopolskiej telewizji, radiu, Internecie orazpismach Wydawnictwa Bauer.
Ustalono już także cennik reklam dla magazynu. Zgodnie z nimkolumna reklamowa kosztuje 16 tys. zł netto, druga okładka - 19tys. zł netto, zaś cena za reklamę na czwartej okładce wynosi 22tys. zł netto.












