Nowe promocje Unilevera

Euro RSCG Marketing House z nowymi promocjami konsumenckimi dla Unilevera.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

 Agencja marketing services Euro RSCG Marketing House rozpoczęła obsługę dwóch nowych promocji konsumenckich Unilever: "Smaruj do szkoły z Ramą" oraz "Zerwij kolekcje Liptona".

Zadaniem agencji jest pełna obsługa promocji, począwszy od przyjmowania i sprawdzania zgłoszeń od uczestników, poprzez budowę bazy danych i wysyłkę nagród. Oprócz wysyłania nagród drogą pocztową, Marketing House zaproponował alternatywny kanał ich dystrybucji. Uczestnicy promocji wysyłają zgłoszenia pocztą. Nowością jest natomiast możliwość odbierania swojej nagrody w punktach Kolportera na terenie całego kraju. To duże udogodnienia dla konsumentów.

Unilever to kluczowy Klient Euro RSCG Marketing Mouse, z którym agencja współpracuje od 2003 roku. Agencja jest odpowiedzialna za obsługę większości promocji konsumenckich, w skład których wchodzi komunikacja bezpośrednia i odpowiada za zarządzanie konsumencką bazą danych Unilever.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"