Nowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy mobilnej

Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiejrozpoczęła wdrażanie nowego systemu reklamy mobilnej - MobileAdvertising Platform. Narzędzie to ma umożliwić reklamodawcomdotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców przez telefonkomórkowy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

MAP to pierwsza w naszej części Europy platforma mobileadvertisingowa, umożliwiająca zaawansowane targetowaniebehawioralne i psychograficzne, czyli wyłanianie na potrzebykonkretnej kampanii reklamowej najlepiej dopasowanej do niej grupydocelowej. System pozwala na uzyskanie wiedzy o konsumencie, a coza tym idzie, na precyzyjne dotarcie ze zoptymalizowanymkomunikatem reklamowym.

W tej chwili w bazie MAP jest 100 tys. numerów telefonówkomórkowych osób, do których można adresować działania reklamowe, aco miesiąc baza jest poszerzana o kilkadziesiąt tysięcy kolejnychrekordów. Numery te pochodzą od widzów, którzy uczestniczą waktywnościach proponowanych przez Telewizję Polską, np. biorąudział w konkursach sms-owych.

- Platforma przygotowana przez One-2-One pozwoli wykorzystać tedane i dotrzeć do widza, który z dużym prawdopodobieństwem będziezainteresowany przekazem. Dla nas wdrożenie MAP-u jest istotnetakże w kontekście optymalizacji dotychczas prowadzonych aktywnościwykorzystujących SMS marketing - mówi Artur Rutkowski, managerzespołu ds. projektów multimedialnych Biura Reklamy TVP. - Coistotne szczególnie dla nas - wdrożone rozwiązanie jest kompleksowei zabezpieczone od strony formalno-prawnej - dodaje.

Dzięki MAP reklamodawcy będą mogli szybko i skutecznie dotrzećdo konsumentów przy pomocy telefonu komórkowego, wykorzystująctakie działania jak: profilowanie i targetowanie baz danych,knowledge retrieval system, panele komunikacyjne oraz narzędzia dowysyłek kampanii typu push SMS/MMS/WAP. Odpowiednio zaprojektowane,zintegrowane i zaawansowane systemy analiz i hipotez oraz wiedza zzakresu data mininigu umożliwiają opracowanie zindywidualizowanychkampanii, ich bezpośrednią realizację oraz pełny monitoring zpoziomu platformy.

- Wspólnie z Biurem Reklamy przeprowadziliśmy już pilotażowąakcję dla marki Oriflame i efekty były bardzo zachęcające.Skuteczność mobile advertisingu z wykorzystaniem MAP dałatrzykrotnie lepsze efekty od dotychczas realizowanych kampanii. Wobliczu tak wysokiej efektywności naszego modelu mobilnej reklamy,zdecydowaliśmy się dalej go rozwijać i w niego inwestować -tłumaczy Sławomir Komiński, wiceprezes Grupy One-2-One,pomysłodawca i autor strategii MAP.

Sprzedaż kampanii realizowanych z użyciem systemu MobileAdvertising Platform odbywa się dwutorowo: można taką kampanięzamówić w Biurze Reklamy TVP albo bezpośrednio w firmieOne-2-One.

Obecnie platforma zbiera wyłącznie informacje o aktywnościachmobilnych dokonywanych przez widzów TVP, ale w niedalekiejprzyszłości do MAP będą mogły dołączyć także inne podmioty.

Prace nad projektem ruszyły w maju ub. r., a od listopadaprowadzone są prace nad częścią mobilną platformy. W grudniu spółkaOne-2-One otrzymała dofinansowanie z Programu OperacyjnegoInnowacyjna Gospodarka. Z tego tytułu w 2009 roku na jej kontowpłynie prawie milion złotych na wsparcie prac nad unikatowąkoncepcją platformy. Umowa podpisana została z Polską AgencjąRozwoju Przedsiębiorczości.

Grupa One-2-One stanowi grupę spółek i brandów specjalizującychsię w komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanychdo podmiotów działających przede wszystkim w sektorze mediów iusług marketingowych. W realizowanych w ramach grupy projektachwykorzystywane są technologie mobilne SMSy, MMSy, IVR orazrozwiązania internetowe, w tym oparte o filozofię Web 2.0. W składgrupy kapitałowej One-2-One wchodzą m.in. takie marki jak agencjamarketingu mobilnego mobiljoy!, agencja interaktywna iFusion czysystem do wielokanałowego zarządzania treściami wideoMultiscreen.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"