Nowe Seat-y za 99zł miesięcznie

Nowa kampania reklamowowa marki Seat: 'Czerwone światło dla używanych'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Firma Iberia Motor Company - generalny importer samochodów marki Seat w Polsce - przygotowała nową kampanię reklamową pt. Czerwone światło dla używanych. Kampania dotyczy oferty przygotowanej przede wszystkim dla grupy niezdecydowanych Klientów wahających się pomiędzy zakupem auta nowego bądź używanego.

Importer we współpracy z Dealerami pragną przekonać tę grupę Klientów do zakupu nowych aut marki Seat na bardzo preferencyjnych zasadach. Według Importera jedynym atutem aut używanych z punktu widzenia Klienta jest ich atrakcyjna cena z momencie zakupu, lecz ich bezpieczna eksploatacja oraz koszty związane z dalszymi naprawami stanowią dla Klienta wielką niewiadomą. Natomiast zakup nowego auta marki Seat to dla Klienta  m.in. dwuletnia gwarancja, serwis i pewność oraz jakość produktów gwarantowana przez Audi Brand Group, do której SEAT należy od 2002 roku - czytamy  w komunikacie prasowym.

IMC S.A. przygotowała ofertę o nazwie "Kredyt Promocyjny 99zł". Warunkiem jego uzyskania jest  wniesienie przez Klienta wkładu własnego w kwocie stanowiącej równowartość 20% ceny brutto auta łącznie z ewentualnym wyposażeniem dodatkowym. Spłata pozostałej części kredytu rozłożona jest w ratach miesięcznych:  pierwsze 12 rat po 99 zł, pozostałe 36 rat oprocentowane w wysokości 9,09%.

Kampania będzie prowadzona w prasie i radiu i potrwa  do 29.08.2005. Reklama prasowa ukaże się w takich tytułach jak Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Fakt. Spot radiowy będzie emitowany w Radiu Zet, RMF FM, Antyradiu, PR 3, Radiu PIN, Radiu Plus, Radiu Pogoda i stacjach lokalnych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą