Działania promocyjne dla wszystkich seriali i programów realizowane będą w prasie, radiu i w internecie oraz z wykorzystaniem outdooru (siatki wielkoformatowe lub reklamy w komunikacji miejskiej).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziewczyny-ze-lwowa-kryptonim-szef-i-rolnik-szuka-zony-2-jesienia-w-tvp1 ##
W sieci nie będzie tylko reklam programu „Rolnik szuka żony”, ale za to mocno wspierany będzie tam show „The Voice of Poland”, któremu po raz pierwszy towarzyszyć będzie specjalna aplikacja. TVP w przypadku tego formatu postawi też mocno na media społecznościowe.

Kampania rozpoczęła się 24 sierpnia br. i potrwa do ostatniego tygodnia września br. Kreację przygotował dział marketingu i promocji TVP, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus-Warszawa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziewczyny-ze-lwowa-kryptonim-szef-i-rolnik-szuka-zony-2-jesienia-w-tvp1 ##











