Nowe twarze w Peppermint

Peppermint wzmacnia Dział Kreacji i Obsługi Klienta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Magdalena Kosakowska -Account Executive, Łukasz Ferchmin - Copywriter oraz Sylwia Mendyk - Graphic Designer to nowe osoby w agencji PEPPERMINT. Powiększenie zespołu jest związane z realizacją nowych projektów i konsekwentnym rozwojem agencji.

Magdalena Kosakowska - jest absolwentką Uniwersytetu im. A.Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Filologia Polska. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji reklamowej Studio ARRM S.A., gdzie współpracowała z Klientami C&C Partners, Fawor, Amica. Przez ostatnie pięć lat związana z agencją Just, jako Account Executive Assistance. Do jej obowiązków należała kompleksowa realizacja kampanii reklamowych w zakresie współpracy przy tworzeniu strategii, kontroli budżetu, kontaktu z domem mediowym oraz działań z zakresu marketingu bezpośredniego. W Just pracowała nad realizacją projektów dla Volkswagen, WBK. W PEPPERMINT jako Account Executive odpowiada za współpracę ze Skodą i The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Łukasz Ferchmin - obecnie po przerwie kontynuuje studia na Uniwersytecie im. A.Mickiewicza w Poznaniu - kierunek Historia. Od 1997 roku przez dwa lata związany z agencją reklamową Just, gdzie pracował na stanowisku copywritera. Odpowiadał za realizację projektów m.in. dla klientów: Telekomunikacja Polska S.A., Volkswagen (Polo, Golf, Passat), Beiersdorf-Lechia (m. in. Colodent, Glicea), Glaxo Wellcome (m. in. Rutinoscorbin, Codipar), WBK (karty płatnicze Visa i Euro<26, "Perspektywa"),Lech Browary Wielkopolski (Lech, 10,5). Następnie przez dwa lata pracował w agencji reklamowej Testardo (Testardo-Bates) również na stanowisku copywriter, gdzie realizował projekty m.in. dla Commercial Union, Daewoo Polska, Grundig Polska, Warner Bros. Przez ostatni rok pracował jako copywriter w agencji reklamowej V&P, gdzie tworzył projekty dla Beiersdorf-Lechia (NIVEA),Skoda Auto Polska, Unilever (Algida, Knorr),PTC Era ( Era Tak Tak), Kompania Piwowarska (Lech Premium, Lech Pils, Pilsner Urquell, Redd's), Coty (Rimmel, Isabella Rossellini). Ma duże doświadczenie zarówno w tworzeniu koncepcji kreatywnych i tekstów, jak również strategii komunikacji marketingowych. Jego autorstwa są m.in. hasła "Pilsner Urquell. To kwestia smaku.", "Rutinoscorbin ...bywaj zdrów!" (dla leku Rutinoscorbin, Glaxo Wellcome);

Sylwia Mendyk - jest absolwentką Kulturoznawstwa na Uniwersytecie im. A.Mickiewicza w Poznaniu. Przez 4 lata związana z agencją reklamową KID jako graphic designer gdzie m.in. realizowała projekt dla marki soków Pysio firmy Sonda SA. odpowiadając za kreację i projekty graficzne, zaprojektowała nową kategorię produktów dla Fazer SA : lizaki - słodkie strachy, współpracowała przy innych projektach dla firmy Fazer, sokach Owocowy Tygrysek Aronia SA. Od 2002 na tym samym stanowisku w CGS Studio, gdzie realizowała projekty materiałów POS dla Danone, Johnson's&Johnson, Euroverlux.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"