Onet Buzz ma budować pozytywne emocje wokół marki, dostarczając czytelnikom lekkich treści rozrywkowych. Każdy z tekstów opublikowanych w Onet Buzz ma swojego partnera, który pojawia się (jednak nie bezpośrednio) w kontekście publikacji.
W przypadku Marki Mówią, reklamodawcy we współpracy z redakcją tworzą merytoryczne treści, które mają mieć dla czytelnika wartość informacyjną. Ten koncept wprowadzono najpierw na Forbes.pl, a obecnie dostępny jest także w trzech innych serwisach Grupy Onet-RASP: Kobieta.Onet.pl, Komputerswiat.pl i Autoswiat.pl. Każdy taki materiał jest jednoznacznie oznaczony jako stworzony we współpracy z partnerem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-pism-rasp-podwoily-wyniki-na-czele-fakt-pl-i-komputerswiat-pl-najwiecej-zyskaly-newsweek-pl-przegladsportowy-pl-i-auto-swiat-pl ##

Kompleksową obsługą kampanii natywnych w Media Impact zajmuje się osobny zespół, na czele którego stoi Beata Tarnowska, od niedawna pełniąca funkcję native advertising managera (więcej na ten temat). Zespół tworzą osoby na stanowiskach native creative odpowiedzialne za tworzenie treści oraz native advertising coordinator odpowiedzialny za wdrażanie projektów po stronie redakcyjnej. Przy projektach związanych z reklamą natywną pracują również dziennikarze Grupy Onet - RASP.
W grudniu ub.r. strony Grupy Onet - RASP zanotowały 15,55 mln użytkowników i 3,42 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).











