Spółka Alphabet, formalny właściciel Google, ma dwa miesiące, aby poprawić to jak prezentuje wyniki wyszukiwania internetowego dla lotów i hoteli w usługach Google Hotel Search i Gogle Loty oraz wyjaśnić, wedle jakich czynników je pozycjonuje - przekazała Komisja Europejska.
Ponadto unijni urzędnicy mają zastrzeżenia co do sposobu prezentacji użytkownikom cen usług hotelowych i lotniczych. Amerykański gigant został zobowiązany przez KE do pokazywania użytkownikom ostatecznych cen hoteli i lotów, wraz z wszelkimi dodatkowymi opłatami opraz podatkami. W przypadku ofert promocyjnych, Google będzie musiało pokazać internautom kwoty zniżek i zaprezentować różnice w cenach przed i po promocji.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gmail-logo-zweryfikowany-nadawca-poczta-przychodzaca ##
Nowe zasady w Google Hotel Search i Lotach Google

"Konsumenci UE nie mogą być wprowadzani w błąd, gdy korzystają z wyszukiwarek internetowych, aby zaplanować swoje wakacje. Musimy umożliwić im dokonywanie wyborów w oparciu o przejrzyste i bezstronne informacje" - powiedział Didier Reynders, komisarz UE ds. sprawiedliwości, cytowany przez agencję Reuters.
Google zapewnia, że "z zadowoleniem przyjmuje ten dialog" oraz że "ściśle współpracuje z agencjami ochrony konsumentów i Komisją Europejską".
Loty Google pozwala znajdować i rezerwować loty. Internetowy gigant w ramach usługi współpracuje z ponad 300 partnerami, takimi jak linie lotnicze, internetowe biura podróży i pośrednicy, aby wyświetlać oferty lotów.
Analogicznie, Google Hotel Search pomaga w wyszukiwaniu i rezerwacji obiektów hotelowych.











