- Obydwoje znają naszą Grupę bardzo dobrze - Ela jest z nami od 7 lat, Michał od 1,5 roku - pełnili funkcję Zastępców Dyrektora Kreatywnego. Jestem pewna, że nasz Zespół Kreatywny z nowymi liderami - Elą i Michałem, nabierze nowego wymiaru, który zaowocuje świeżymi pomysłami, efektywnymi kampaniami i zaskakującymi nowatorskimi rozwiązaniami kreatywnymi - powiedziała Beata Mońka, Chairman & CEO Warsaw Young & Rubicam Brands.
Elżbieta Kopczyńska Pracę w reklamie zaczęła w 1994 roku jako copywriter w agencji Leo Burnett (KREATURA za kampanię Smart Yellow Pages). Następnie (1996 - 2000) była Dyrektorem Kreatywnym w agencji McCann Communications. Z Grupą Young & Rubicam Brands związana jest od początku 2001 roku.
Michał Imbierowicz Pracę w reklamie rozpoczął na trzecim roku studiów w 1993 r. Pracował m.in. w agencjach Corporate Profiles DDB, Marcom, Ogilvy One, G7 i Y&R. W Ogilvy One i Marcom pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.












