Nowi dyrektorzy w Audi w Polsce. "Naturalna kontynuacja obranej strategii"

Audi w Polsce wzmacnia kluczowe obszary działalności – sprzedaż i marketing. Przemysław Schwarz awansuje na stanowisko dyrektora sprzedaży, a Michał Zygmanowski, dotąd związany z Volkswagenem, dołącza do marki jako dyrektor marketingu.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Nowi dyrektorzy w Audi w Polsce. "Naturalna kontynuacja obranej strategii"
Przemysław Schwarz i Michał Zygmanowski, fot. Audi Polska

Zmiany kadrowe w Audi mają charakter naturalnej kontynuacji obranej strategii rozwoju i są odpowiedzią na nasze obecne potrzeby – komentuje Łukasz Zadworny, dyrektor marki Audi w Polsce.

– Jestem przekonany, że dzięki interdyscyplinarnej wiedzy Przemysława Schwarza znającego naszą markę od podszewki, zdołamy odnosić kolejne sprzedażowe sukcesy. Nie mam też wątpliwości, że Michał Zygmanowski jest najlepszym możliwym wyborem na stanowisko, które właśnie opuszcza Przemysław Schwarz – to doświadczony i kreatywny manager, którego eksperckość pomoże nam na polu działań marketingowych – dodaje.

Przemysław Schwarz nowym dyrektorem sprzedaży

Przemysław Schwarz związany jest z Audi od 2010 roku. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej, a w ostatnich latach odpowiadał za strategię i działania marketingowe marki w Polsce. Jego wiedza o rynku oraz szeroka perspektywa wynikająca z wieloletniej pracy w strukturach Audi mają przyczynić się do dalszego wzmacniania pozycji marki w sprzedaży.

– Ostatnie miesiące były niezwykle intensywne biorąc pod uwagę działania marketingowe: wprowadziliśmy wiele nowych modeli, za nami kilka bardzo mocnych, szeroko zasięgowych kampanii. Cieszę się, że teraz wraz z zespołem sprzedaży będę mógł dołożyć wszelkich starań, by nasze nowe modele trafiły do jak najszerszego grona klientów. Z tak rozbudowanym i odnowionym portfolio, mamy przed sobą świetne perspektywy rynkowe – zaznacza Przemysław Schwarz.

Nowy dyrektor marketingu przychodzi z Volkswagena

Na stanowisko dyrektora marketingu Audi powołany został Michał Zygmanowski, który dotychczas odpowiadał za ten obszar w marce Volkswagen.

Z marketingiem jest związany od ponad 16 lat. Doświadczenie zdobywał w koncernach Beiersdorf oraz Unilever w Polsce i Holandii, gdzie zarządzał regionalnymi i globalnymi projektami. Od 2017 roku dołączył do Volkswagen Group Polska do zespołu SEAT i CUPRA, a od 2021 roku zarządza obszarem produktu, komunikacji i customer journey w marce Volkswagen.

– Audi to marka z niesamowitą historią i legendarnymi modelami, która zawsze stawiała na postęp. Tak też jest obecnie - po okresie wyjątkowych premier produktowych, właśnie zadebiutował ekscytujący Audi Concept C, który wskazuje przyszłość portfolio i designu marki. Wraz z zespołem marketingu dołożymy wszelkich starań żeby wdrażać nowoczesne rozwiązania, najlepiej odpowiadające oczekiwaniom klientów w branży, która przechodzi znaczącą transformację – komentuje Michał Zygmanowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"