Agencja PRIMUM Public Relations wygrała przetargi na obsługę PR dla kilku nowych klientów. Wprowadza na polski rynek markę i firmę odzieżową Hennes & Mauritz (H&M). H&M posiada 849 oddziałów w 16 krajach europejskich oraz w USA i jest zarazem największą w Europie siecią salonów odzieżowych. Na 2003 rok H&M planuje otwarcie w Polsce pięciu sklepów i związane z tym działania typu media relations i event communications. Pierwszy sklep H&M został otwarty 28 marca 2003 w centrum handlowym Wola Park w Warszawie. Na powierzchni 1240 metrów kwadratowych znalazła się moda dla pań, dziewcząt oraz dzieci. Kolejnym klientem PRIMUM został Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dla którego agencja przygotowuje cykl seminariów i konferencji. Najbliższym projektem będzie konferencja organizowana 8 kwietnia w Warszawie pod hasłem: "Narzędzia ochrony konsumentów: konkurencja, informacja, reprezentacja" z udziałem honorowych gości z Niemiec.

PRIMUM PR posiada silny dział healthcare PR, od wielu już lat prowadzący projekty i programy medyczne. Najnowszym klientem agencji z tej branży jest firma ZDROVIT, dla której poprowadzone zostaną działania media relations m.in. związane z nowym preparatem wspomagającym odchudzanie. PRIMUM PR rozpoczęła także działania PR produktowego dla dwóch luksusowych marek z najwyższej półki: Montblanc i S.T. Dupont.
Agencja PRIMUM Public Relations jest jedną z najstarszych polskich agencji w przyszłym roku obchodzić będzie 10-lecie działalności.











