Business Communications Associates S.A., polska firma branży Public Relations, rozpoczęła prace nad wdrożeniem systemu zarządzania jakością. Dzięki niemu będzie mogła oferować swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2001.
Wprowadzenie międzynarodowych systemów zarządzania jakością stanie się kolejną cechą wyróżniającą BCA S.A. na tle innych agencji. “Atutem naszej firmy od zawsze były wysokie standardy obsługi klienta i rygorystyczne podejście do jakości oferowanych usług. Uzyskanie certyfikatu ISO będzie jedynie formalnym potwierdzeniem wysokiej jakości pracy naszych konsultantów. Wdrożenie certyfikowanego systemu zarządzania jakością utwierdzi także naszych aktualnych i przyszłych klientów o najwyższym poziomie usług świadczonych przez naszą agencję” – mówi Barbara Kwiecień, Prezes Zarządu BCA S.A. Prace nad wdrożeniem systemu zarządzania jakością ISO 9001 trwają od trzech miesięcy, zakończą się audytem certyfikacyjnym przeprowadzonym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, z którym BCA podpisało umowę.

Wprowadzenie standardów zarządzania jakością powoduje niewątpliwe korzyści, w tym przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta. Mimo to, na wdrażanie takiej procedury według dostępnych oficjalnie informacji nie zdecydowała się jeszcze – poza BCA S.A. – żadna z krajowych agencji. Polski rynek usług Public Relations jako jeden z niewielu w Europie cechuje się brakiem zjawiska certyfikacji.
BCA S.A. powstała w 1998 roku i należy do grona wiodących polskich firm PR.











