Nowości firmy OKI

Firma OKI wprowadza do swojej oferty nową drukarkę C7350 przeznaczoną dla dużych zespołów roboczych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czasie konerencji prasowej (30 listopada) firma pochwaliła się swoją wysoką pozycją w segmencie drukarek laserowych.

Nowa drukarka OKI zapewnia dużym zespołom roboczym wysokiej klasy wydruki kolorowe i niedrogie czarno-białe. Dostępna jest w trzech wersjach. Oferta jest kierowana do małych i średnich firm.

W 2004 r. firma wprowadziła na rynek kilka innowacyjnych modeli drukarek kolorowych i monochromatrycznych. Były to m. in. seria C3100 dla użytkowników indywidualnych, C5000 dla małych przedsiębiorstw oraz C7000 dla średnich i dużych grup roboczych. Rok 2004 przyniósł firmie wysoką sprzedaż w obu grupach produktów. Według IDC w trzecim kwartale 2004 r. firma miała 15,4 proc. udział w rynku. W stosunku do analogicznego kwartału 2003 r. sprzedaż wzrosła o 70 proc, a wartościowy udział o blisko 5 proc. Przychody firmy w pierwszych trzech kwartałach 2004 r. wyniosły 64 mln. zł. Jeszcze ambitniejsze są jej plany na 2005 r. Firma poinformowała, że w segmencie kolorowych drukarek laserowych zajmuje w Polsce drugą pozycję.

- Na wzrost sprzedaży miała wpływ zmiana struktury sprzedaży, inwe stycje firmy w umocnienie asortymentu z segmentu laserowych drukarek kolorowych oraz ogólna poprawa koniunktury na rynku – mówi Marek Szczepański, dyrektor ds. sprzedaży Oki Systems Polska.

Firma współpracuje obecnie z siecią blisko stu resellerów w całej Polsce. W ramach programu lojalnościowego dla dealerów (5/14/350) 30 proc. firm, do których dealerzy skierowali ofertę zdecydowało się na zakup drukarki.

W drugiej połowie listopada Oki rozpoczęła kampanię reklamową drukarki C300 pod hasłem „Wszyscy robią wielkie OKI”. W ramach promocji drukarka sprzedawana jest z 500 zł. upustem w cenie 1700 zł. – Naszym celem jest zachęcenie klientów do zakupu kolorowej drukarki, oferujemy im przez cały 2005 r. 20 proc. zniżki na wkłady wymienne – mówi Jacek Tarkiewicz. Kampania ma miejsce w Radiu Zet, RMF, PiN, Radiu 94, Radiu Pogoda, Radiu Trefl, w prasie codziennej: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Puls BiznesuR 21;, w internecie oraz prasie branżowej. Kampania potrwa do 15 styczn ia 2005 r.

Autorem kreacji jest agenja Red8, zaś zakupem i planowaniem mediów zajął się Media Direction.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela