Nowości w restauracjach McDonald's

Nowe produkty wspiera nowa kampania reklamowa

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

13 kwietnia wszystkie restauracje McDonald's w Polsce wprowadzają do sprzedaży nową kanapkę pod nazwą "Big Tasty" oraz shake o nowym smaku - Shake Tiramisu.

W skład nowej kanapki Big Tasty wchodzi duży hamburger wołowy, świeża cebula, pomidory, ser Ementaler, sałata Iceberg oraz sos. Cena kanapki wyniesie 7,99 zł, a w McZestawie - 11,99 zł.

Menu McDonald's wzbogaci także nowy deser - Shake Tiramisu. Nowy produkt podawany będzie w przezroczystym kubku ze ściankami oblanymi czekoladą. Cena shake'a wyniesie 3,99 zł.

Promocję wspiera reklama telewizyjna emitowana w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVNSiedem, TV4, Tele5, VIVA i MTV. W restauracjach znajdą się materiały POP: m.in. plakaty, slajdy, serwety na tacę, podwieszki i wkłady do gablot. Informacja umieszczona będzie także na stronie internetowej www.mcdonalds.pl. Oprawę marketingową przygotowano we współpracy z agencją DDB Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji