Nowy cennik reklamowy Wirtualnej Polski

Z dniem 15 października br. Wirtualna Polska wprowadza nowy cennik reklamowy.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Obecna aktualizacja spowodowana jest przede wszystkim dynamicznym rozwojem form reklamowych oraz rosnącym zasięgiem portalu - podano w komunikacie.

Główne zmiany w aktualnym cenniku reklamowym Wirtualnej Polski to:

  • znaczne obniżenie cen reklamy w materiałach wideo – In-Stream VideoAd (obniżka o 50%), In-Stream Video Ad z billboardem (obniżka o 40%);
  • nowe formy reklamowe w ofercie (m.in.: multiscreening – integruje wizualnie „miejsce billboardowe” oraz marginesy serwisu internetowego, pozwalając jednocześnie na dynamiczną zmianę zastosowanej kreacji reklamowej; WPDot – scrolujący się po wybranej stronie serwisu, nie zakłóca użytkownikom przeglądania zawartości strony WWW, na której jest prezentowany, znika po zamknięciu, bądź opuszczeniu przez nich witryny.,
  • paski reklamowe na Stronie Głównej
  • reklama graficzna o wymiarach 375 x 20 pikseli wyświetlana na stronie głównej nad boksami: Biznes i Finanse, Media, Kultura, Zakupy i Pasaż Finansowy);
  • aktualizacja form reklamowych dostępnych jako "dniówki" na Stronie Głównej oraz cen takich reklam wobec rosnącego zasięgu WP;
  • aktualizacja listy serwisów WP oraz linii tematycznych (dodanie nowych serwisów, np. maturzysta.wp.pl, usunięcie nieistniejących);
  • zmiana ceny artykułów sponsorowanych w wersji premium oraz reklamy w postaci domyślnego hasła w wyszukiwarce (tzw. fraza domyślna).

„Staramy się być elastyczni. Dostosowujemy się do sytuacji rynkowej i oczekiwań reklamodawców.” – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP. – „Zmiany w nowym cenniku polegają więc przede wszystkim na dostosowaniu cen do rosnącego zasięgu WP. Oglądalność strony głównej w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła bowiem ponad dwukrotnie, a koszty niektórych form reklamowych nie zmieniły się od półtora roku. Staramy się również, aby nasze ceny były zróżnicowane – tak, żeby na kampanie w naszym portalu mogły sobie pozwolić także przedsiębiorstwa z sektora SME. Zauważyć trzeba, że część stawek jest negocjowalna – zwłaszcza jeżeli chodzi o działania niestandardowe, tak jak np. serwisy dedykowane – cieszące się coraz większą popularnością.” – wyjaśnia Tryzno.

Nowy cennik dotyczy wszystkich zleceń składanych od 15 października 2006.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"