Jerzy Karwelis pracuje w wydawnictwie od października 2005 roku. Obejmując wówczas funkcję dyrektora wydawniczego Forbesa zastąpił Tomasza Wróblewskiego.
"Newsweek to dla mnie nowe wyzwanie - mówi Jerzy Karwelis. - Mamy bardzo dobrych dziennikarzy w zespole, a marka Newsweek niesie ze sobą ogromny potencjał. Zamierzamy zacząć ją wykorzystywać także na nowych polach".
sierpieńZKDP20062005Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemPolityka259380188559266430172062Wprost251235169561278807166673Newsweek240816155987263906156281Gość Niedzielny170708121304148529115912Przekrój1509166469015375071440Przegląd 79500320048675035751Tygodnik Powszechny40990194695087823094
sierpień20062005ZKDPSprzedaż ogólemForbes4230039423Manager Magazin2417917798












