Znamy juz oficjalne wyniki sprzedaży nowej gazety codziennej "Nowy Dzień" (Agora), która na rynku pojawiła się 14 listopada 2005 roku.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) wynika, że średnia sprzedaż "Nowego Dnia" w listopadzie ubiegłego roku wyniosła 210 972 egz..
Najlepiej sprzedało się wydanie z 30 listopada, gdy do dziennika 'Nowy Dzień' była dołączona, za darmo, płyta muzyczna z pierwszej część serii 'Leksykon Budki Suflera'.
Najgorszy wynik gazeta zanotowała w sobotę, 26 listopada, gdy sprzedaż wyniosła tylko 120 585 egz.. Tytul pismaData wydanianakladSprzedaż egz.Rozp. płatne razemNowy Dzień2005-11-14812180398813398813Nowy Dzień2005-11-15808004214018214018Nowy Dzień2005-11-16800000188574188574Nowy Dzień2005-11-17799940238468238468Nowy Dzień2005-11-18801164171943171943Nowy Dzień2005-11-19800563138567138567Nowy Dzień2005-11-21700490171517171517Nowy Dzień2005-11-22700671148209148209Nowy Dzień2005-11-23701018154064154064Nowy Dzień2005-11-24701082244699244699Nowy Dzień2005-11-25700725126128126128Nowy Dzień2005-11-26600225120585120585Nowy Dzień2005-11-28600781133878133878Nowy Dzień2005-11-29549859124038124038Nowy Dzień2005-11-30595279591080591080Sumy dla: Nowy Dzień1067198131645813164581Średnie dla: Nowy Dzień711465210972210972

- "Nowy dzień" powinien być rentowny na poziomie operacyjnym po trzecim roku działalności, czyli w 2008 r. - zapewniał w dniu debiutu gazety Zbigniew Bąk, wiceprezes Agory. - Przy założeniu braku zmian strukturalnych na rynku prasowym, w ciągu pierwszych trzech lat planujemy ponieść wydatki gotówkowe od 60 do 80 milionów złotych.
"Na podstawie wyników badań marketingowych spółka szacuje, że jeszcze w 2005 roku "Nowy Dzień" uplasuje się w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się dzienników w Polsce. Zgodnie z założeniami spółki, osiągnięcie średniej tygodniowej sprzedaży egzemplarzy na poziomie 250.000 powinno zapewnić sukces finansowy przedsięwzięcia" - podała w listopadzie Agora.
Naczelnym gazety "Nowy Dzień" jest Jerzy Wójcik, jego zastępcy to - Bożena Makowska, Grzegorz Piechota i Jarosław Śliżewski. Za koordynację całego projektu odpowiada Wojciech Fusek, wydawca dziennika.











