Nowy globalny partner Interia.pl

Krakowski portal podpisał umowę partnerską z niemiecką firmą Mapsolute GmbH, twórcą Map24.com.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Map24.com to jednen z najbardziej liczących się na świecie serwisów, zawierających zestaw narzędzi wyszukiwawczych, opartych na mapach. W ramach współpracy w portalu Interia.pl powstanie polskojęzyczna wersja tej popularnej witryny.

Nowy serwis będzie oferował mapy i plany miast, obejmujące obszar Europy, Ameryki Północnej, Środkowego Wschodu, Australii i Brazylii. Udostępni wysokiej jakości narzędzia wyszukiwawcze, umożliwiające szybkie znalezienie żądanej lokalizacji i sprawne zaplanowanie najkrótszej lub najszybszej trasy podróży. Przy planowaniu trasy użytkownik może wykorzystać opcje wyboru, tj. typy dróg, którymi planuje się poruszać, szczegółowość opisu trasy, wykorzystanie poszczególnych rodzajów środków transportu i kalkulację czasu podróży.

- Cieszymy się, że możemy oddać do dyspozycji użytkowników Interia.pl kolejną wartościową usługę, opartą na innowacyjnych technologiach internetowych - mówi Marcin Borek, dyrektor działu sprzedaży technologii i systemów Interia.pl, odpowiedzialny za współpracę z Map24.com. - Zamierzamy udostępnić nowy serwis jak najszybciej, żeby mogły z niego skorzystać m.in. osoby, chcące zaplanować wakacyjną podróż - dodaje.

Jednocześnie, zgodnie z umową, Interia.pl obejmie rolę handlowego przedstawicielstwa firmy Mapsolute GmbH w Polsce i zająć się sprzedażą reklam w ramach partnerskiej witryny oraz sprzedażą innych produktów biznesowych, związanych z narzędziami Map24. Z oferty biznesowej, pozwalającej firmom zaistnieć na mapach o różnym stopniu szczegółowości i w bazach wyszukiwawczych serwisu (BiznesMap24, BiznesMap24 Easy i PortalMap24) korzystają już m.in. Daimler-Chrysler, T-Mobile, TUI i McDonalds.

Mapsolute GmbH uznawany jest za lidera w tworzeniu rozwiązań wyszukiwawczych, opartych na mapach i związanych z planowaniem podróży. Zarządzany przez firmę serwis Map24.com miesięcznie odwiedza ponad 5 mln użytkowników, generujących 150 mln odsłon. Codziennie w serwisie jest wyświetlanych około miliona planów tras podróży.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska