Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft

Mateusz Stelmach, dołączył do zespołu Grupy Freundschaft, obejmując stanowisko head of media & commerce. Wcześniej związany był m.in. z x-kom i G2A.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft
mat.pras.

Mateusz Stelmach specjalizuje się w strategii marketingu cyfrowego, optymalizacji kampanii performance’owych oraz współpracy z zespołami marek w celu maksymalizacji wyników biznesowych.

Ma doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Współpracował z firmami, takimi jak x-kom czy G2A, gdzie odpowiadał za rozwój i optymalizację działań reklamowych w kanałach Google Ads oraz Meta Ads. Ma również doświadczenie w consultingu.

We Freundschaft zajmie się rozwojem kompetencji kilkuosobowego zespołu w obszarze media performance & e-commerce.

- Dołączenie Mateusza to istotny krok w dalszej maksymalizacji efektywności kampanii, które prowadzimy dla naszych partnerów. Wzmacniamy również synergię działań mediowych i komunikacyjnych, by jeszcze lepiej full-funnel’owo zarządzać realizacją celów biznesowych i marketingowych marek. Doświadczenie Mateusza doskonale uzupełnia nasz interdyscyplinarny zespół i przygotowuje na wyzwania zmian na rynku reklamowym — komentuje Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"