Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft

Mateusz Stelmach, dołączył do zespołu Grupy Freundschaft, obejmując stanowisko head of media & commerce. Wcześniej związany był m.in. z x-kom i G2A.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Nowy head of media & commerce w Grupie Freundschaft
mat.pras.

Mateusz Stelmach specjalizuje się w strategii marketingu cyfrowego, optymalizacji kampanii performance’owych oraz współpracy z zespołami marek w celu maksymalizacji wyników biznesowych.

Ma doświadczenie zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Współpracował z firmami, takimi jak x-kom czy G2A, gdzie odpowiadał za rozwój i optymalizację działań reklamowych w kanałach Google Ads oraz Meta Ads. Ma również doświadczenie w consultingu.

We Freundschaft zajmie się rozwojem kompetencji kilkuosobowego zespołu w obszarze media performance & e-commerce.

- Dołączenie Mateusza to istotny krok w dalszej maksymalizacji efektywności kampanii, które prowadzimy dla naszych partnerów. Wzmacniamy również synergię działań mediowych i komunikacyjnych, by jeszcze lepiej full-funnel’owo zarządzać realizacją celów biznesowych i marketingowych marek. Doświadczenie Mateusza doskonale uzupełnia nasz interdyscyplinarny zespół i przygotowuje na wyzwania zmian na rynku reklamowym — komentuje Michał Banaszewski, CEO Grupy Freundschaft.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"