Nowy internetowy produkt reklamowy

Nowy produkt zasięgowy w ofercie sieci reklamowej ARBOmedia Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sieć reklamy internetowej ARBOmedia wprowadza na rynek nowy produkt reklamowy - ARBOzasięg. Opiera się on na kampaniach realizowanych w modelu Run On Network w sieci ARBOmedia, z gwarantowanym dotarciem do określonej liczby unikalnych użytkowników, w określonym czasie. "Myślę, że nasza nowa propozycja stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do obecnych na rynku produktów zasięgowych. Jeśli chodzi o jakość witryn, nie odbiega ona od ofert portali, natomiast pod względem kosztów jest porównywalna do pakietów zasięgowych w innych sieciach" - mówi Marcin Woźniak, Dyrektor Zarządzający ARBOmedia Polska.

ARBOzasięg oferowany jest w trzech różnych opcjach:

ARBOzasięg 750 - gwarantuje dotarcie do 750 000 unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia

ARBOzasięg 1500 - oferuje dotarcie do 1 500 000 unikalnych użytkowników w ciągu 2 tygodni

ARBOzasięg 2000 - zapewnia dotarcie do 2 000 000 unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca

Propozycja ARBOmedia różni się znacznie od konkurencyjnych pakietów zasięgowych obecnych na rynku. Słabą stroną produktów zasięgowych jest przypadkowy dobór i często niska jakość witryn, na których emitowane są reklamy. ARBOzasięg opiera się wyłącznie na serwisach wchodzących w skład sieci reklamowej ARBOmedia, co gwarantuje realizowanie kampanii jedynie na sprawdzonych i wartościowych witrynach.

Na uwagę zasługuje aktrakcyjna grupa docelowa nowego produktu zasięgowego. Wg badania gemiusAudience, użytkownicy serwisów sieci ARBOmedia osiągają większe dochody i charakteryzują się wyższym poziomem wykształcenia niż użytkownicy witryn tworzących konkurencyjne pakiety zasięgowe.

Nowością jest możliwość emitowania w pakiecie zasięgowym wielu graficznych form reklamy internetowej. ARBOzasięg umożliwia realizację kampanii nie tylko w oparciu o pop-up'y czy top-layer'y, ale także za pośrednictwem banerów, billboardów, expand banerów, expand billboardów, pop-under'ów oraz brandmark'ów.

Kampanie zasięgowe sieci ARBOmedia obsługiwane będą przez nowy, niezwykle funkcjonalny adserwer BBmedia, dzięki czemu możliwe będzie dokładne monitorowanie skuteczności kampanii i przygotowywanie szczegółowych raportów. BBmedia umożliwia geotargetowanie kampanii oraz rozpoznawanie unikalnych użytkowników nie tylko za pomocą cookies, ale także dzięki technologii "tech-print". Oferuje także szybki dostęp do statystyk online, które pojawiają się jedynie z 30 minutowym opóźnieniem. Ponadto istnieje możliwość mierzenia akcji i wyliczenia CR (Conversion Rate), a także przeprowadzenia analizy "post impressions" i określenia VTR (View Through Rate).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"