Wlekliński przejął odpowiedzialność po Pawle Mazurku, który niedawno został mianowany kierownikiem ds. Porsche Approved.
– Powołanie Piotra na stanowisko kierownika ds. komunikacji i eventów to naturalny krok w rozwoju naszego działu marketingu – podkreśla Jakub Kessler, dyrektor marketingu Porsche Polska.
– Jego bogate doświadczenie w zarządzaniu strategicznymi projektami dla globalnych marek, połączone z głęboką wiedzą techniczną i znajomością branży automotive, będzie nieocenione w realizacji naszych ambitnych planów marketingowych. Piotr ma udokumentowane osiągnięcia w obszarze innowacji i transformacji cyfrowej, co doskonale wpisuje się w strategię Porsche – dodaje.
Zespół pod kierownictwem Wleklińskiego będzie odpowiedzialny za organizację najbardziej prestiżowych wydarzeń marki, takich jak Porsche Experience, Porsche Parade, Cold Waves by Porsche, a także za kompleksową strategię komunikacji marketingowej, współpracę z domem mediowym i realizację kampanii digitalowych.

Wlekliński wnosi do nowej roli ponad 10 lat doświadczenia w branży AdTech i marketingu cyfrowego. Ostatnio pełnił funkcję industry managera w Google, gdzie przez ostatnie pięć lat wspierał największych klientów z sektora automotive i retail w regionie CEE, odpowiadając za portfele wielomilionowe i wdrażając innowacyjne rozwiązania oparte na AI, rozwiązania chmurowe i programmatic advertising.
Przed dołączeniem do Google zdobywał doświadczenie w agencjach marketingowych, gdzie specjalizował się w kampaniach programmatic i zarządzaniu zespołami.

Zatrudnienie Wleklińskiego jest kolejnym elementem strategii transformacji organizacyjnej Porsche Polska. Od 1 stycznia br. marka funkcjonuje jako samodzielna spółka zależna Porsche AG, z siedzibą w Warszawie.











